Betöltés...

Leadwerks Game Engine (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Ár: 14.920 Ft

A Leadwerks Game Engine a legegyszerűbb módja annak, hogy 3D-s játékokat és VR-élményeket készíts. Tanuljon meg mindent, amire szüksége van átfogó oktatóanyagaink segítségével. Építsen játékokat a világ legintuitívabb játékfejlesztő rendszerével. Adja el játékait jogdíjmentes licenccel, vagy ossza meg őket ingyen a világgal. Főbb jellemzők Tanuljon meg saját jogdíjmentes játékokat készíteni Rengeteg dokumentációt és oktatóvideót kínálunk, amelyek végigvezetik Önt saját 3D-s játékai elkészítésének lépésein. A Leadwerks a tökéletes út ahhoz, hogy a totális noobból a profi játékfejlesztőkké válhasson. És amikor közzéteszi a kereskedelmi játékát, soha nem kell jogdíjat fizetni. Új globális megvilágítás és térfogati effektusok A Leadwerks Game Engine 4.1 környezeti szondákat mutat be a globális megvilágításhoz és tükröződésekhez, valamint volumetrikus fényeffektusokat, mindezt egy könnyen kezelhető és intuitív kezelőfelületen. Ez minden eddiginél egyszerűbbé teszi a lenyűgöző grafikával rendelkező játékok létrehozását. Növényzetfestő rendszer A Leadwerks Game Engine 4 egyedülálló növényzeti rendszert mutat be hatalmas mennyiségű lombozat kezelésére. Ahelyett, hogy minden egyes példányt a memóriában tárolna, új rendszerünk egy elosztási algoritmust használ az összes releváns példány dinamikus kiszámításához minden egyes keretben a renderelés és a fizika szempontjából. Ez lehetővé teszi a rendkívül sűrű jelenetek megjelenítését minimális rezsivel. Az eredmények hihetetlenül gyorsak, hatékonyak és könnyen használhatók. Speciális grafika A Leadwerks az AAA grafikát hardveres tesszellációval, geometriai árnyékolókkal és akár 32-szeres MSAA-val rendelkező késleltetett renderelővel teszi elérhetővé. Renderelőnk újradefiniálja a valós idejű képet a képminőséggel, amely inkább hasonlít egy cg renderhez, mint a múlt valós idejű játékaihoz. Az OpenGL 4.0 használata a DirectX 11-gyel egyenértékű grafikát biztosít, az operációs rendszereken átívelő platformok támogatásával a jövőbeni bővítéshez. Beépített szinttervező eszközök Építsen játékszinteket a semmiből közvetlenül a szerkesztőben, konstruktív tömör geometriával. Eszközeink megkönnyítik a terv felvázolását és az ötletek megvalósítását. Bárki megépítheti saját játékvilágát a Leadwerksben anélkül, hogy szakértő művésznek kellene lennie. Integrált Lua Script Editor A Lua-t közvetlenül a Leadwerksbe integráltuk, mivel több száz kereskedelmi játékban, köztük a Crysisben, a World of Warcraftban és a Garry's Modban már bevált. A Lua zökkenőmentesen integrálódik a natív kóddal a gyors prototípuskészítés és az azonnali vezérlés érdekében. A beépített hibakereső segítségével szüneteltetheti a játékot, átléphet a kódon, és valós időben ellenőrizheti a program minden változóját. A Lua tökéletes a kezdők számára, és az integrált Just-In-Time (JIT) fordító biztosítja, hogy a játékai gyorsan futnak, ahogy növekednek. (Kérjük, vegye figyelembe, hogy a C++ programozás támogatásához Standard Edition DLC szükséges.) Vizuális folyamatgrafika haladó játékmechanikához Egyedülálló vizuális folyamatgráfunk lehetővé teszi a tervezők számára, hogy beállítsák a játék mechanikáját, építsenek interakciókat és tervezzenek fejlett szkriptsorozatokat anélkül, hogy egy kódsort érintenének. A flowgraph rendszer zökkenőmentesen integrálható a Lua szkripttel, lehetővé téve a szkriptprogramozók számára, hogy felfedjék saját funkcióikat, és új játéklehetőségeket adhassanak hozzá. Jogdíjmentes licenc Az általad készített játékaid a tiéd. A tiéd, hogy játssz, a tiéd, hogy eladd, a tiéd, hogy elajándékozd, és tedd, amit akarsz. Soha nem számítunk fel jogdíjat a Leadwerksben készített játékokért. És mivel csak ingyenes, nyílt forráskódú köztesszoftver-könyvtárakat használunk, soha nem kell attól tartanod, hogy drága licenceket vásárolsz harmadik féltől. Steam funkciók Töltsön le és tegyen közzé játéktartalmat a Steam Workshop segítségével. Tegye közzé képmegjelenítéseket és YouTube-videókat közvetlenül a Steamben a szerkesztőből. A beépített Steamworks támogatásnak köszönhetően a játék készen áll a Steamben való közzétételre. Peer-to-peer hálózatok, hangcsevegés és nyilvános szerverek. Grafika Az OpenGL 4.0 halasztott renderer egységes megvilágítású modellel tetszőleges számú fényt támogat, amelyek mindegyike lágy dinamikus árnyékokat vet. Az akár 32-szeres hardveres MSAA a renderelt képeket hihetetlenül élessé és részletessé teszi. Teljes támogatás a csúcsok, töredékek, geometriák és tessellációs shaderek számára. A dinamikus megatextúrás terep a terepek gyors renderelését teszi lehetővé sok réteggel. A hierarchikus hardveres elzáródási lekérdezések gyors láthatósági tesztelést tesznek lehetővé. Hardveres tesszelláció a dinamikus valós felületeltolódáshoz a GPU-n. Normál leképezés tükör- és kockatérképes tükröződésekkel. A példányos renderelés lehetővé teszi nagy mennyiségű objektum gyors megrajzolását. A hardveres nyúzás gyors nyúzott animációt biztosít. Késleltetett átlátszóság több egymást átfedő árnyékolóréteggel. Valós idejű háló módosítás. Trilineáris és akár 16-szoros anizotróp szűrés. Keverési és átmeneti animációs sorozatok. Animációs sorozatok kibontása a szerkesztőben. Szerkesztő Az automatikus eszközkezelés újratölti a modelleket és textúrákat, ha egy másik alkalmazásból módosulnak. FBX-, DDS-, BMP-, JPG-, PNG-, TGA- és PSD-fájlok húzással importálhatók. A vizuális interfész a művészeti folyamat minden aspektusát vezérli. Konstruktív szilárdgeometria modellező eszközök. Az ecsetprimitívek közé tartozik a doboz, az ék, a henger, a gömb, az ív, a cső és a tórusz. Automatikus UV-térképezés. Ecset sima csoportokat. A GPU-gyorsított terepszerkesztő selymesen simává és gyorssá teszi a szobrászatot. Beépített shader szerkesztő azonnali megjelenítéssel és hibakiemeléssel. Natív felhasználói felület minden támogatott platformon használatos. Programozás Beépített Lua szkriptszerkesztő hibakeresővel, kódlépéssel és szintaktikai kiemeléssel. A vizuális folyamatábra lehetővé teszi az objektumok összekapcsolását a játék interakcióinak vezérléséhez és szkriptelt sorozatok beállításához. Indítsa el a játékot, és futtassa a Lua virtuális gép hibakeresését. Az API tervezés egy objektumorientált parancskészlettel lehetővé teszi bármilyen típusú játék kódolását. Az entitásszkriptek objektumonkénti hook felületet biztosítanak. A közvetlen programozás lehetővé teszi a játék ciklusának és programszerkezetének irányítását. A szkriptváltozók vizuális felületen jelennek meg, és valós időben töltődnek be. AI A Navmesh útvonalkeresés automatikus AI-navigációt biztosít, amely mindenhol működik. A karaktervezérlő mozgása zökkenőmentesen integrálva a fizikával és az útkereső rendszerekkel. Állítsa be az entitásokat úgy, hogy automatikusan üldözzenek egy másik objektumot vagy navigáljanak egy pozícióba. Fizika Gyors és pontos merev test fizika. Megszorítások, beleértve a csuklópántot, a gömbcsuklót és a csúszócsuklókat. A csuklós működtetők gyors és stabil motoros kényszert biztosítanak az ajtókhoz, robotkarokhoz és egyéb mozgásokhoz. Automatikus fizikai alakszámítás. Fizikai alakzatokat generál a szerkesztőben modellekből vagy ecsetekből. Elsöprő ütközés. Raycasting vonalakkal vagy gömbökkel. Részecskék Valós idejű részecskeszerkesztő azonnali megjelenítéssel. A kibocsátási mennyiségek közé tartozik a doboz, a gömb, a henger, a cső és a kúp. Állítható görbe grafikon alfa és skála. Részecske-animációs lapok állítható képkockák számával és elrendezésével. Sebesség alapú forgás az irányított részecskékhez, mint a szikra. Hang 3D hang térbeli megjelenítés. Hangot ad ki bármely entitásból. Az automatikus csatornakezelés felszabadítja a szükségtelen csatornákat. Bármikor ugrás a hangzásban.

Tovább
Tulajdonságok
Játék: Playstation
 
Feladás dátuma: 2024.04.30
Eddig megtekintették 2 alkalommal

PC számítógépes játékok rovaton belül a(z) "Leadwerks Game Engine (PC - Steam elektronikus játék licensz)" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: